Žádosti o informace
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.
Příjem žádostí a dalších podání
Žádosti a podání se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.
Ústně lze podat žádost:
• telefonicky
• osobně (u ředitele nebo vedoucích jednotlivých útvarů)
Písemně lze podat žádost:
• poštou
• předáním písemné žádosti na sekretariátu organizace
• elektronickou poštou
Opravné prostředky
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4. zákona č. 106/1999 Sb. Odvolání se podává u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
Formuláře
Formuláře lze získat na sekretariátu organizace nebo v elektronické podobě na webových stránkách organizace.